Dagens ridpass

Idag så var Lulu här så vi red lite.
Idag så red jag i paddocken och red över bommar.
Drulls var väldigt fin idag och kändes framåt och samarbetsvillig och jag är väldigt nöjd med henne.
I traven så var hon lite pigg på vissa ställen och ville sticka iväg lite, men hon verkade tycka att det var jättekul med bommarna, hon spetsade öronen och ökade farten så fort hon såg dom.
Jag galopperade två (?) gången idag och problemet jag hade i galoppen innan börjar släppa.
I galoppen så var hon väldigt pigg och lite jobbig men jag är ganska nöjd med henne.

Jag Lollo bestämde oss för att duscha Drullan och jag tyckte att vi borde skritta av henne ordentligt först så vi (lollo red och jag gick) om ladorna och jag tog av tränset och bytta mot repgrimma och grimskaft så lollo fick för första gången rida Drulls i bara grimma. Det gick ganska bra och dom travade och så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0