Gårdagens ridpass alá Louise.

Ja, förra gången jag red Drullan ville Johanna att jag skulle skriva om ridpasset.
Men gjorde aldrig det.. Så tänkte skriva om gårdagens :)

Jag började med att longera drulla, fick prova lite för Johanna..
Sen tog johanna över :D
Efter det red Johanna. Ni kan ju läsa om hennes ridpass.
Efter det fick jag börja rida. Jag började med att skritta några varv över bommarna. Drullan var lite seg idag och lyfte inte på bena xD
BÖrjade trava över bommarna och gå skänkelvikning. Drullan kändes ganska fin och det gick bra..
Sista varvet gick drullan jätte fint och lyfte på fötterna!
Efter det lät Johanna mig att rida i repgrimma vilket gick jätte bra!
De var en kort hahah xD'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0