felåt johanna

HEEEJ! Okej ja.. Förlåt Johanna! Men jag är glad att du har försökt hållt igång bloggen ;D
Men i alla fall. Idag var jag på Erikslund! Köpte några julklappar.. Ska väl köpa dom sista imorgon?
Men idag när jag och min mamma var på Erikslund så när vi skulle åka nästan typ.. Skulle in på ikea matshoppen lite snabbt... Menmen! Då gick larmet och sen hördes en röst som sa att alla besökare skulle ta sig ut så fort som möjligt från varuhuset i närmaste utgång och nödutgång! :o
Jag undra vad som hänt... Men dom sa att det var tekniskt fel.... Mailade dom och fårga vad som hänt.. Hoppas jag får svar snart ;)
Men i alla fall nu klockan 23.22 är det 1 dag och 38 minuter kvar till Julafton ;)
HIHIHIHIHI
Fett bra mobilkamera jag har ;)
Right? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0