Blö

hann tyvär inte rida igår, hade för mycket att göra, men tog iallafall in henne vid 9 och kollade igenom henne gjorde rent sår osv.. men gick också en promenad. hon var jätte lugn och fick inte panik eller något sånt utan gick vid min sida med spetsade öron. Vi såg 3st rådjur (ett av dom såg jag efter att ha släppt tillbaka Drulls i hagen) och jag måste bara säga det, dom är så vackra! jag menar dom rör sig så smidigt och graciöst och ibland kan jag inte låta bli att förundras när jag är ute med Drulls (då upptäcker jag ofta att jag är väldigt nära, dom är ju inte rädda för henne) och ser ett rådjur, man ser hur deras stora känsliga öron vickar oroligt fram och tillbaka och deras mörka ögon som följer en när man går och hur dom står där ute på åkrarna som statyer.

aja idag så ska jag försöka rida

bjuder på bilder från promenaden igår, hade bara mobilen så därför är det inte så jätte fina bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0