Boring

har tråkigt just nu, bra att veta va? hah nej men har iallafall varit ute på en promenad med Drulls innan idag, har dock inga bilder. Drulls var lugn och gick lugnt vid min sida (men ibland så började hon trava och blåsa upp sig) jag brukar gå förbi min familjs stugor som vi hyr ut och det gjorde jag även idag, gick förbi det stora huset där vi har hyresgäster just nu och till min stora lättnad verkade dom inte bry sig om att jag förbi så det var bra. tror att det var tyskar den här gången, vi har ju hyresgäster från alla möjliga länder och det är ganska kul när dom är från andra länder tycker jag om jag ska vara ärlig. men i allafall så var Drulls ganska lugn för att vara henne.
när jag kom tillbaka till stallet så gjorde jag också rent alla hennes sår osv.

bjuder på en bild från maj när jag hoppade Drulls, kommer ihåg att hon gick väldigt fint lyssnade bra på hjälperna
(och sen så får ni strunta i min dåliga sits)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0