hej igen

hej, som ni säkert redan har förstått så avlivades min schäfer igår, hon blev 11år gammal vilket är väldigt gammalt för en schäfer. Skrållan hade problem med höfterna och ryggen och fick dess utom eksem nu i slutet och om vi inte hade bestämt oss för att ta bort henne hade hon inte fått bada på hela sommaren så ja, det var för hennes eget bästa. Skråll hade ont i hela kroppen och inte bara vid diskbrocket och när vi avr till veterinären för några veckor sedan så sa dom att det snart var dags att at bort henne.
Jag har haft Skråll enda sedan hon var valp (jag var alltså ungefär 3år då) så hon har på sätt och vis varit med hela mitt liv.
ganska ny bild, fotad för kanske 3månaders sen på min fina schäfer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0