Tillbaks nu!

men ni kanske inte har märkt att jag har varit borta? men iallafall så har jag varit i dalarna (min familj och pappas syskon och mor har hus där, typ en gård) och träffat släkten och det har varit trevligt men vi har inte haft någon tv (funkade inte) och har inte kunnat gå in på internet (kan ni gissa vad jag gjorde så fort jag kom hem, höhö) så det har varit lite drygt och vårat hus i dalarna är dessutom jätte litet (men jag har ett eget rum, mohahaha) men det kunde ha varit värre.. JAg badade med mina kära bröder och mina kusiner Johan och Gustav (har måånga fler kusiner men det var bara som vi badade med) och vi hade skitkul och försökte dränka flotten och så..hehe.. men jag och Joel (Simon räknas inte, han satt bara på flotten) simmade ut med flotten jättelångt, nästan till andra sidan sjön.. känner sig lagom smart när man såg upp på himlen och såg ett väldigt stort och mörkt moln nästan rakt över oss.. simmade vi in igen? nope, vi väntade på att Johan och gustav skulle komma fram till oss och sedan så försökte dränkte vi flotten och så.. haha lustigt, mina kusiner och bröder är äldre en mig och jag kände mig lite mer mogen just då.. iallafall iband..

bild jag fotade där.



Kommentarer
Postat av: Linnea

åhh vilken fin blogg! vem är det som har gjort den? :)



svara helst på min blogg så jag kan se! :)

2011-07-25 @ 00:42:50
URL: http://jellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0