Hästarna i "mitt" stall

Drullan (Drusilla Fair)
Född 1986
Ras: Arabiskt Fullbod
U: Fair Phyllis
E: Dryl


Dori
ras: Nordsvensk
Ålder: 18 år kanske
U: vet ej
E: Vet ej


Dumper
Ras: Nordsvensk
Född: 2009
U: Dori
E: vet ej


Dagge (är dock inte hemma just nu)
Ras: Nordsvensk
Född: 2008 tror jag
U: Dori
E: vet ej


Rasken
Ålder: 17-18 kanske?
Ras: Shetlandsponny
U: vet ej
E: vet ej


Hällere (vet fortfarande inte hur det stavas)
Ras: Shetlandsponny
Född: 1999 tror jag


ja det var väl alla!


PS: eftersom att jag först inte kunde fota dumper eftersom att han hela tiden skulle fram och kela eller försöka äta upp min kameraväska eller undersöka objektivet så filmade jag honom lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0