Hehe, sorry..

.. För att jag inte har bloggat! men jag har inte haft tid helt enkelt. Mina kära kusiner har varit här (deras mamma är min mammas syster Lotta) och eftersom att jag så sällan träffar så har jag velat vara så mycket med om som det går. I görr går så fick Matilda testa Drulls och det gick väl helt okej, Drulls var helt omöjlig att få i form (okej, jag ska inte säga att hon är omöjlig) och i galoppen så var hon jobbig och försökte mest löpa och var jobbig att ens få i galopp menmen, det är bara sånt jag måste jobba med.
Förutom mina kusiner och deras föräldrar så var också min mammas andra syster Karin där med sin man Igemar och dom hade också med sig sin hund, rottweilern Lotus! Lotta hade också med sig sin hund, men det är en mellanpudel som heter Mitzi (stavning?)

Bild på Lotus som jag fotade idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0