Planer för morgondagen

Saker jag antagligen kommer försöka göra imorgon

. Åka in till gladahästen i västerås för att köpa lite saker
. Fota Hällere (hihi, vet inte varför jag har blivit så förtjust i henne, kanske för att hon är så underbart söt??) 
. Rida Drulls
. Fota alla andra hästar i stallet (kanske)
. Putsa utrustning (träns, sadelgjord, svanskappa osv..)
. göra en videoblogg kanske..

aja nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag..


Hällere i all ära, men jag måste säga att Drusilla alltid kommer vara den enda hästen för mig<3


Kommentarer
Postat av: Jolene

SV: Haha, tack så mycket :) Händer idag då? :)

2011-06-19 @ 11:18:34
URL: http://joleenes.blogg.se/
Postat av: Jolene

SV till Louise: Haha! Men vad kul! Hoppas att ni har en bra dag :)

Vad för bio?

Idag ska jag inte göra något speciellt :) Bara slappa, haha :D

Ha det bra!♥

2011-06-19 @ 15:34:24
URL: http://joleenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0