sorrysorry

hejhej, ursäkta för dålig uppdatering.
Men om Johanna inte bloggar, bloggar inte jag. Bloggar inte jag, bloggar inte Johanna.. Det blir ju lätt så...
Men i allafall. Vi har haft höstlov och ja, i onsdags var jag hos Johanna, och då red hennes kompis Jessica skogsturen, som jag gick på för första gången. Sen när vi kom tillbaka fick jag rida lite ;)
Det gick faktist väldigt bra! och jag känner att min sist och balans har blivit bättre! Även Johanna påpekade det! <3
THank you my friend ;)
Drullan kändes ganska normal då haha xD
Ganska lagom pigg och inte så speciellt seg :3
Johanna red sin lilla skönhet där efter :)
I Torsdags hade jag tjejhalloween middag med Izza. Linda, Anna, Amanda s, Johanna och Izza kom då.
.
Men i alla fall.. Imorgon är det skola igen LÄNGTAR INTE!
Efter skolan ska jag om min mamma o pappa till västerås. Vi ska till Mediamarkt och köpa en hårddisk, eftersom våran stationära dator håller på att krascha :/
Vi vill ju inte att alla bilder ska försvinna!
Sen ska vi till Ikea (förhoppnngsvis) och köpa lite inredning till mitt rum som är klart nu typ :D
Vi ska bla köpa en säng, inredning till garderoben och så hoppas jag på nåra vägg bänkar eller vad man ska säga xd
Juste vi ska köpa en tv till mig på media markt också 8)
Nu kände jag att det var jävligt mycket text haha!
Hoppas ni orkar läsa!
Puss!
Bjuder på en små skön bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0