Gårdagens ridpass alá Louise.

Jaoo! Har inga bilder men ;)

Vi började med att Johanna red. (Johannas ridpass)
Sedan gick vi in och bytte till sadeln, eftersom jag inte ridit riktigt på typ 2 år...
Jag känner att jag inte riktigt har den balansen satt jag kan galoppera barbacka än.
Jag började med att skritta henne (vilket jag alltid gör)
Började med en test galopp lite direkt, för att känna hur sadeln var.. Jag kommer inte riktigt ner i sadeln..
I alla fall, så började jag trava tillbaka och galoppera uppåt. Drullan var suuuuuper hääääärlig i galoppen! Verkligen pigg och framåt! Drullan hade ett jätte fint steg och lyssnade lite sisådär.. Hon ville typ bara galoppera x)
Vi gick sedan till hagen, däremot var drullan lite surig och ville först inte gå in i hagen och vägrade att galoppera uppåt mot hagen, endast ner.
Johanna bör till repgrimma, och sedan skrittade vi av drullan!
ni får en liten bild på johanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0